joi, 19 noiembrie 2009

Cat sa-l mai suportam pe acest PRAZ de Oltenia?

Sugestiva poza nu???

Mititelu acuza arbitrajele pro-Cluj, spunand ca ardelenii sunt protejati de FRF si de structurile politice

"A fost executie publica! CFR-ul s-a obisnuit sa castige meciurile cu arbitrii! E o echipa hidoasa, un fel de Victoria Bucuresti", a inceput Adrian Mititelu la cateva secunde dupa meci. 

Golul anulat "eronat" Craiovei in minutul 10 l-a convins pe patronul oltean ca intre sefii de la Cluj si cei de la FRF exista o complicitate: "Degeaba am avut 15.000 de fani in tribuna, au fost umiliti de arbitru.

Este vizibila influenta pe care o are Paszkany in fotbalul romanesc, plus ca e sustinut politic, face smecherii cu Emil Boc.

Mircea Sandu si Lupescu isi bat joc de aceasta competitie. E ordin de sus sa cistige CFR-ul din nou. Complicitatea este vadita (,(Adesea adverbial), Care este limpede, clar, evident.) folosit deseori in vocabilarul Oltenesc "Regionalism"!. 

Dupa toate aceste cuvinte murdare adresate CFR-ului din Cluj, patronul echipei de fotbal din Craiova, aduce aminte de aceleasi vorbe murdare aduse selectionerului Romaniei (Razvan Luicescu), atunci cand il facea labil psihic...nimeni nu a luat atitudine, speram pe viitor sa nu ne mai intalnim cu aceste personaje mult crescute de MEDIA!

"Nu cred că e adevărat ce a spus Mititelu şi nu cred că Eugen a spus chestia asta. Noi eram la retrogradare. Dacă nu băteam atunci...Am avut 2-0 şi apoi s-a încheiat 2-1. Eu înţeleg supărarea domnului Mititelu, în înţeleg. Şi noi am cheltuit o grămdată de bani cu Dinamo, în meciul din optimi, şi nu am primit un penalty şi am rămas în Cupă. Şi dacă mergeau cu un milion la Neagoe, nu cred că accepta. Nu e genul de persoană" Spune domnul Marian Condescu...

citat: Prosport.ro